Nieuws over iedereen

Ankie Smit kandidaat wethouder

De formatie is gestart. Namens GroenLinks zitten aan de onderhandelingstafel fractievoorzitter Ruud van de Laar en kandidaat-wethouder Ankie Smit. Ankie woont in Dreischor en is sinds 2012 secretaris van GroenLinks afdeling Schouwen-Duiveland.

statenlid

Drie zetels !!!

In 2014 nog net geen zetel en vier jaar later terugkomen in de gemeenteraad van Schouwen-Duiveland met maar liefst DRIE zetels. Onze dank vooral aan de actieve leden van GroenLinks. Zij hebben een geweldige campagne gevoerd. En natuurlijk dank aan alle kiezers die op GroenLinks hebben gestemd.

goede voorbereiding

Verandering Begint Hier

GroenLinks Schouwen-Duiveland komt niet alleen naar jou toe. Je kunt nu ook naar ons toe komen. Maak kennis met onze actieve leden, kandidaten en ons Groen en Sociale gedachtengoed.

Dagelijks geopend

Ode aan de pissebed en andere griezels

Een expositie die insecten door een heel andere bril laat zien. In het verkiezingsprogramma  van GroenLinks staat dat het belangrijk is om bloemenranden en in bermen en dijken te zaaien voor de bijen en andere insecten. Dit was voor Jet van Gent – nr. 2 op de lijst van GroenLinks voor de gemeenteraad - de aanleiding om, na een periode van 4 jaar geen penseel te hebben aangeraakt, de verfspullen weer eens tevoorschijn te halen.

Bijenhotels

Wandeling Noordgouwe

GroenLinks Schouwen-Duiveland organiseert op zaterdag 10 maart een natuur en landschapswandeling over de dijkjes en akkerranden van Noordgouwe onder leiding van gids Arjan de Hulster.

rolstoeltoegankelijk